Falcon är hemma

Nu är jag äntligen hemma hos min nya familj !
Jag och brorsan Fabian var kvar till sist i min kull och i lördags åkte jag ifrån min mamms Malin hem till min nya mamms Nettan. Fabian åkte till Norge i söndags !

När jag kom hem gick mammsen ut med mig i trädgården på en gång och jag fick träffa min halvbror Valle och morbror Hampus. Det var lite läskigt och min knorr åkte ner. Jag satte mig mellan mammsens fötter men Valle skulle fram hela tiden. Han var faktiskt lite jobbig. Morbror Hampus tyckte jag var lite liten och höll sig ifrån mig. Han är jättelugn och jättecool.

Efter lite spring på gräsmattan tog mammsen upp mig i knät och det blev lite gos i lugn och ro.

Och duktig har jag varit också - en enda liten pöl i köket har det blvit på 2 dar !

Här är lite kort på mitt första dygn !


Kommentarer
Postat av: Beate

Måste säga att jag börjar vänja mig. Har ju alltid tyckt att mopsar är fula men håller faktiskt på att ändra mig. Du - lilla Falcon - är ju nästan lika bedårande som Axel (min arbetskompis Malteser). Synd att du snarkar bara ;o)
//Beate

2008-04-28 @ 19:21:39
Postat av: T i n a

Så söt lilla Falcon är!

2008-04-28 @ 20:05:40
URL: http://tinairene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test