Falcon = ett vilddjur

Mammsen säger att hon verkligen har fått för sina synder !
Jag vet inte vad det betyder men tydligen är jag väldigt busig. Ha, ha !

Hampus busar jag aldrig med, jag vet inte om han är för stor för mig än eller så är han för lik mamma.
Men Valle däremot är jättekul att busa med. Jag brottar tom ner honom på rygg.

Sen när jag är för busig tar nån upp mig i knät för lite avkoppling, men det är inte lätt.
Då brukar jag vara gullig i början och pussas, men efter en stund så busar jag till mig och bits till med mina små mjölktänder. Och det är inte populärt. Idag har jag tom råkat bita Leon rakt över näsan. Det tyckte han inte om och började gallskrika varpå jag åkte ner snabbt som ögat ner på golvet.

Sen tror jag Valle börjar tycka jag är lite för busig för nu börjar han lägga sig ner och försöka blunda medans jag fortsätter att bita honom i öronen eller i knorren. Ha, ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test