"Jag vill inte" - Valle

Eftersom vi har haft en relativt slapp helg så måste man ju busa någon gång.
Och det buset kom igår kväll för mig. Ha, ha !

Mammsen hade suttit framför datorn en stund och gick sen och la sig i sängen för att titta på tv.
Hampus hoppade genast upp och la sig tillrätta. Men nä, va tråkigt ! Jag hoppade upp och började busa med Hampus som varken uppskattades av Hampus eller mammsen : "Men Valle, i sängen busar vi inte."
Jodå, jag kan !

Hampus hoppade ner på golvet och jag hoppade efter, började bita på saker som jag inte brukar bita på för att få uppmärksamhet, men det blev bara "Nej" för hela slantan.

Efter att ha hoppat upp och ner från sängen, busat med mammsen och Hampus kom också pappsen upp.
Men det struntade jag i. Jag ville bara busa. Jag tog tag i pappsens täcke och började dra i det och pappsen drog genast åt sig det igen.

Men vad är det här ?! Ingen som vill busa.

Efter en halvtimme började det bli både tråkigt och jag hoppade ner på golvet och la mig för att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test