Lammflätor

Igår när pappsen var på djuraffären och köpte schampo åt oss köpte han en påse lammflätor.
Dom lovade han oss efter att vi hade duschat igår, men det glömde han alldeles bort.
Men idag när mammsen hade varit i affären så fick vi varsin liten fläta.
Vi tyckte dom var jättegoda, men mammsen tyckte inte om dom alls.

Mammsen trodde att det var några hårda flätor som skulle ta ett tag att tugga på så Falcon fick en liten gullig som passade hans storlek, men efter att vi tuggat på dom en stund så ramlade dom dom isär totalt.
Eftersom Falcon fick en liten var jag färdig först och sprang fram till Valle och ville ha lite av honom.
Men det fick jag inte. Valle sa ifrån och gick därifrån medans Falcon gick fram till Hampus istället och försökte samma sak, men det gick inte heller.

Mammsen tog upp mig så jag fick sitta i hennes knä medans Valle och Hampus tuggade klart.

Kommentarer
Postat av: Beate

Lammflätor ????!!!!!! Hmmmmhhhh. Är ni fromma eller?! Måste nog googla "lammfläta". Som icke-hundägare är det ju ett helt nytt vokabulär man måste lära sig. Undrar om jag skulle gilla sådana?! Jag älskar ju lamm... ha ha!!!
//beate

2008-04-29 @ 23:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test