Promenad till klubben

Jippiiiiii !

Vi ska ut på promenad.
Mammsen är rastlös och vill ut. Jamen då går vi väl en sväng ner till hundklubben och kollar läget där tänkte mammsen. Men vi tror nog att hon ångrade att hon tog med sig oss allihopa på en gång.

Hampus och Valle är alltid lika lyckliga att komma ut - precis som om dom aldrig får gå ut !
H & V kör alltid race runt och ska lukta på allt innan vi lugnar ner oss, och idag var det självklart likadant.
Det var bara det att det var mycket varmare så när vi äntligen hade lugnat ner oss var vi totalt slut och flåsade precis som om vi varit med om nått maratonlopp.

Falcon tyckte självklart att det var kul att springa runt alla pinnar, stenar och allt vad det nu var jag sprang runt, under, rullade över. Jag tyckte det var skitkul. Men inte lika kul när mammsen ville hålla mig i koppel då hon tycker att jag måste träna lite på det också.

Efter lite vila på hundklubben, lite vatten så begick vi oss hem igen.
Mammsen blev lite trött på Hampus då han verkligen ville söla sig fram så mammsen nästan fick dra honom hem medans Falcon hoppade som vanligt.

Så här såg vi ut när vi kom hem :
(Hampus kort suddigt då Falcon hoppade upp och ner på mammsens ben när hon skulle ta kort )

           

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilka snyggingar!! =)

2008-04-29 @ 14:38:18
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test