Valle

Imorse när mammsen gick upp låg vi i sängen och bara mös.
Men till slut så var vi tvungna att gå upp och kolla vad mammsen gjorde.

Jag hade ingen ro i kroppen och fick totaldamp på gräsmattan och sprang runt som en galning.

Sen när vi skulle gå ut på vår morgonpromis så ville jag bara fortsätta att springa medans mammsen försökte hålla i kopplet. Ibland blev det för mycket för mammsen så hon stannade bara till helt plötsligt medans vi försökte att gå framför henne. Jaha, vi ska inte göra så ?! Ok. Men det höll väl bara i 3-5 meter sen ville jag springa igen.

Webfetti.com

När vi sen kom hem var jag helt slut.
Vi fick mat och jag drack nästan upp en hel skål med vatten och satte mig för att pusta ut en stund.

Mammsen tog fram 2 tuggben till oss så vi hade lite att bita på.
Men jag ville inte bita, jag ville leka, så jag använde benet till fotboll och sprang runt hela vardagsrummet och puttade benet framför mig.

Både Hampus och mammsen tittade storögt på mig och undrade vad jag höll på med.

Webfetti.com



Nu har jag i alla fall lugnat ner mig lite och lagt mig för att vila lite.
Man måste ju ha krafter till nästa ryck !!!!
Webfetti.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test