Valle svart blir vit !

Idag har mammsen och lillmammsen Michis målat väggen vit igen.
Vi har legat ute på altan och tittat men vi vill också ligga nära.
Mammsen sa till oss hela tiden att lägga oss lite längre bort och inte så nära husväggen, men vi lyssnar inte alltid och vill ligga där vi brukar. Och jag vill självklart ligga nära husväggen av nån konstig anledning.

Under en kort sekund la jag mig nära husväggen utan att min mamms såg och då jag är svart så syntes det ganska väl att jag lagt mig där vi inte fick. Jag blev vit på sidan av ryggen. Men hur jag fick vitfärg på huvudet tänker jag inte tala om för mammsen. Uff !






Tur att det är lätt att ta bort då det är vattenbaserad färg.
Och mammsen har nästan fått bort allt, det är bara lite kvar på huvudet.

Kommentarer
Postat av: Berit

Tur att det är målarfärg, annars kan man ju tro att han blivit gammal och gråhårig. Voff.

Mamsen

2008-08-27 @ 22:40:06
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vilken söting!

HA en skön dag på altanen!

2008-08-28 @ 06:17:47
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Beate

Först skapas en "blåbärshund" sedan en "mjölig" ditto. Ta med mammsen till hundfrissan och visa de senaste pälsfärgningstrenderna.

//Beate

2008-08-28 @ 08:21:18
Postat av: Gabriella o gosmopsarna

Hahaha ha, ja herre min je så busig du är ;)

Men det är klart, vaffö ska dom måla just där du ska ligga? ? Det kan man ju verkligen fundera på.

Ha en toppen dag black and white och alla ni andra

2008-08-28 @ 12:47:17
URL: http://www.nogg.se/gosmops

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test