Ätit något olämpligt ?

Igår morse spydde jag upp lite av min frukost, men det är ju inget konstigt.
Så kan det ju bli ibland. Mammasen trodde jag hade käkat lite för mycket gräs så det var därför jag fick upp maten.
Men jag tror inte det var gräset jag spydde av, utan mammsen tror att jag hade fått i mig något annat för jag gick i några timmar och kräktes upp lite skum / slem lite då och då och såg allmänt hängig ut med miin slokande svans och kutande rygg och ville inte alls vara med på noterna.

Mammsen lät mig vara hela dan och till slut fanns det inget mer att kräkas, men jag mådde nog inte så bra ändå för jag ville kräkas nån gång då och då, men det fanns absolut inget att kräkas upp. Det som mammsen tyckte var bra var att jag gick och drack ganska ofta i alla fall och det fick jag behålla.

På kvällen bäddade mammsen och lillmammsen Michis ner mig i soffan med täcke så jag kunde ligga där och mysa.



Och idag mår jag som en prins ska göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test