Falcon vet hur man svalkar sig

Det har varit jättevarmt dom senaste dagarna, så några långpromenader har det inte blivit mitt på dan utan på em när det blivit lite svalare.

Hampus och Valle är lite smartare än mig och går och lägger sig i skuggan när det blir för varmt, men inte jag. Jag har inte fattat det där än.

Men igår var jag smart :

jag blev lite kissnödig och kissade på altanen, men det gör ju inget för mammsen tar bara vattenkannan och häller vatten över på en gång. Och när hon gjort det så blir det ju självklart en stor pöl.
Igår gick jag fram till den och kände försiktigt med tassen först och sen den andra " Åh, va skönt " !
Jag la mig rätt ner i pölen och la hakan i vattnet. Där låg jag tills pölen var torr runt omkring mig och jag var tvungen att gå därifrån för att det började bli för varmt igen. Ha, ha !

Mammsen hade tyvärr ingen kamera framme då, så ni får försöka se mig framför er i en stor vattenpöl.

Kommentarer
Postat av: Jos

Nästa gång måste ni se till att ha kameran framme så att man får se sötnosen in action!

2008-06-03 @ 15:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test