Falcon på äventyr

Igår fick jag gå ner till hundklubben själv med mammsen.
Lillmammsen Michis var hos sin kompis Fjun, pappsen och lillmammsen Nathis var på basket så då ville inte mammsen att jag skulle vara hemma själv med mina storebror och morbror. Det kanske blir för mycket bus då. Ha, ha !

Nere på klubben var det en massa hundar och människor, och eftersom jag är så liten så bar mammsen mig in på klubben och in i köket. Jag gjorde självklart succe när alla såg mig och det blev mycket klappande och pussande.

Nere på klubben finns det en tjej som heter Suss. Hon blev alldeles tagen av mig så hon kidnappade mig en bra stund när dom hade kurs och jag fick sitta i hennes knä och äta korv medans mammsen stod i serveringen.

Lite läskigt var det när jag såg alla hundar, men efter en stund så vande jag mig.
Det är väl lika bra att man vänjer sig då jag vet att jag kommer att få följa med mammsen dit ner oftare när jag blivit lite äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test