Falconbajs

Har mammsen kommit i kiss och bajsåldern eller ?
Men jag är ju fortfarande bebis så det är ju inget konstigt att det händer lite konstiga saker då.

Imorse kl 5.15 stod jag och pep nedanför mammsens säng.
Jag hade hoppat ner från sängen för första gången och kom inte upp igen.
Mammsen satte sig upp och då ställde jag mig i vår säng och tog sats - och kom upp. Jippiii !

Mammsen förstod att jag gjort något och tog mig under armen och gick försiktigt ut och tittade på varje steg var hon satte fötterna. Precis när hon kom fram till trappen utbrast hon : Christer jag har hittat det !
Mammsen hade som tur var strumpor på sig, men mitt bajs blev utkletat på matan. Hoppsan då !

Medans mammsen gick ut en extra gång med mig - utan resultat - så fick pappsen ta hand om kiss och bajs. Ha, ha !


Kommentarer
Postat av: Beate

Får jag föreslå en blöja som ni kan låna från Leon. Åt andra sidan blir ju hundar betydligt snabbare rumsrena än "riktiga" bebisar några veckor mot cirka 15 månader typ.

//Beate

2008-05-08 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test