Falcon äter !!!!!

När jag åkte till Danmark i mars lämnade mamz lite foder till mina danskar som jag bott hos ett tag.
Den ville jag helt plötsligt inte äta när jag kom till Danmark och jag började äta ett annat foder.

När min mamz hämtade mig i Danmark fick jag med mig lite av fodret jag ätit i Danmark, men när jag kom hem ville jag inte äta den heller. Mamz blötte upp den, la i godis, la i korv, la i...... ja , ni förstår. Uff !

Jag har inte fått i mig så  mycket mat på en vecka, och imorse ville jag inte äta alls.
Mamz försökte med allt igen, men det gick inte.

Nu fick mamz lite ont i magen då vi ska åka till Sandviken om drygt en vecka på hundutställning, för om inte jag äter så kommer ju inte jag bli så snygg precis, och domaren i Vallentuna i söndags sa till min mamz att jag var för tunn.

Mamz åkte då upp till vår affär och köpte en burk blöt hundmat och blandade med min mat och du må tro att jag åt.

Nu är mamz jätteglad på mig och ska försöka ge mig lite mat då och då så att jag går upp i vikt !


Om en timme ska mamz åka iväg till en utav våra uppfödare och titta på Valles valpar som blivit 5 veckor så nu har vi blivit tvättade i öron, nosveck också. Uff !


Kommentarer
Postat av: Beate

Voff!! Lite kräsen är du väl. Det är jag med. Inte äter man allt som serveras. Äckligt... säger fjortisarna... å du är inte ens så gammal. Hoppas du vinner en rosett åt mamzen din i Sandviken. Håller tummarna! Voff

2009-08-27 @ 22:39:02
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Katrin

Duktig Falcon, det är klart att du ska äta,snäll matte har du som köpt mumsfillibabba åt dig.

Tvätta nosvecket tycker jag däremot var ruskigt,huffa//Korven

Ha så kul i Sandviken vi håller tummar och knorrar på håll.

Kramizar

Katrin och resten av kojan

2009-08-28 @ 22:18:40
URL: http://www.nogg.se/Daisymopsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test