Bus bus på Falcon

Imorse vaknade jag när pappsen gick ut i badrummet och gjorde iordning sig.
Då var det inget kul att ligga och sova längre.
Mammsen tittade trött på mig och började ta på sig morgonrocken för att gå ut och kissa av mig.
Jag ställde mig i kissposition mitt i sängen precis när mammsen såg det, men jag lyckades ändå få ur mig några droppar. Hoppsan !

Men sen blev det ut snabbt och jag fortsatte att kissa !

Mammsen gick upp för att klä på sig och hörde mig stå och pipa på nedervåningen.
Jag hade hittat en leksak jag ville leka med, och jag ville leka med den i soffan så jag stod nedanför soffan och pep och ville upp. Mammsen satte sig ner och lyfte upp mig och jag vandrade omkring i soffan för att hitta en bra plats att ligga och tugga på leksaken. Men det var så tröttsamt så nu la jag mig i mammsens knä och bara njuter och vilar.

Kommentarer
Postat av: Josephine och Frank!!

Jag känner väldigt väl igen viljan av att ligga i mammas knä och sova! Frank älskar det och blir mindre glad när man lägger ner honom i sin säng! En riktig liten mammagris :)

2008-04-29 @ 11:20:35
URL: http://franksblogg.mygoodeye.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test