Falcon kämpar

Godmorgon på er allihopa !

Vi är självklart uppe och har fått mat och en busomgång i trädgården.

Sen var det in och leta upp några tuggisar att bita på.

Valle tog självklart tag i tuggisarna och hoppade upp i soffan där jag inte kommer upp - än !
Jag ställer mig nedanför och piper och krafsar med tassarna för att få ner både Valle och bitisen - utan resultat.
Valle hade dessutom tagit tag i en tuggis som han inte tycker om - bara för att reta mig - och efter en stund hoppar han ner från soffan och går därifrån. Men tuggisen ligger kvar i soffan.



Till slut hjälper mammsen mig !

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hihihi, stackars lilla vovsingen.

Så gör mamman till vår lilla......som är 4 år.

Hon tar bara för tagandets skull. Små retstickorna.



KRam

2008-08-15 @ 09:25:43
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha vad taskigt! SööötFalcon!

2008-08-15 @ 14:48:34
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Gabriella o gosmopsarna

men Falcon då, du som är sååån stor valp "svälj" borde väl kunna komma upp där, fniss lr är du baktung kanske fnss fniss ... Ebbe the bebbe L

2008-08-15 @ 19:07:14
URL: http://www.nogg.se/gosmops
Postat av: Josephine

Lillskrutten, vilken sötnos! Jag känner igen stilen! Dock kan Frank hoppa upp i soffan och sängen våran helt själv nu! Måste bara ta lite sats och sedan trycka på med baktassarna och kravla sig upp sista biten!!

2008-08-15 @ 23:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test