Bordförbud Valle !!

För ett tag sen upptäckte jag att jag var väldigt duktig på att hoppa upp på vardagsrumsbordet.
Då fick mammsen börja plocka undan sånt som jag kunde äta från bordet - typ frukt, nötter eller godis.

Och häromdan när alla hade suttit och ätit ute på altan och höll på att plocka undan från bordet hittade mammsen mig på det bordet, men tyvärr fanns ingen mat kvar. Jag har tydligen blivit som min mamma som också hoppar upp på borden och käkar av det som finns. voff, va kul !

I vardagsrummet mellan en soffa och en fåtölj finns ett litet runt bord och där brukar jag hoppa emellan, men nu för tiden så går jag på bordet för att komma mellan soffa och fåtölj. Det är inte populärt då det står en lampa och telefonladdare där.



Men Valle, inte där också !!!

Kommentarer
Postat av: jayne

ha ha ha ha...vilken härlig kille... a ha ha... Minen på honom... verkar inte som han "bryr" sig så mycket om vad du vill ..eller inte vill... hi hi hi

2008-06-13 @ 06:27:04
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Berit

Vilken buskille.

Mamma

2008-06-13 @ 17:25:09
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test