Falcon sov

Imorse väckte jag mammsen vid 7-tiden av att jag står nedanför sängen och vill upp.
Mammsen hjälper mig och vi sover vidare.

Nästa gång mammsen och jag slår upp ögonen var att vi blev väckta av pappsen som gick upp.
Och då var klockan 8.45. Mammsen blev jätteförvånad för det är första gången som jag sovit så länge.

Och för säkerhets skull sa mammsen till pappsen att titta på golvet ifall jag hade gjort något eftersom jag väckte henne tidigt imorse då jag var på golvet. Men inga olyckor hade skett ! Ha, ha ! Tji fick ni !




Kommentarer
Postat av: Berit

Duktig ponke, börjar bli stor nu och kan hålla sej.

Gammelmamsen

2008-06-28 @ 15:25:25
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test