Hampus har lyckats

Pappsen har satt upp såna där grindar barnfamiljer brukar ha till sina småbarn så dom inte ramlar ner för trappan tex framför småmammsarnas rum så vi inte går in där och kissar eller gör något dumt. Det brukar ju ligga lite saker där på golven.Ha, ha !

Ikväll när mammsen stod och höll på med tvätten undrade hon vad det var som lät på övervåningen nästan ovanför henne och bad pappsen gå upp och titta.

Innanför lillmammsen Michis rum satt jag - observera med stängd grind !

Det finns en del som säger att jag är tjock / rund och inte borde klara så mycket, men mammsen gick upp och mätte hur hög grinden är och den är faktiskt 78 cm hög och den hoppade jag över ikväll !



Kommentarer
Postat av: Beate

Snyggt jobbat Hampus!!! Kanske har dieten som mammsen satt dig på redan givit resultat... eller också är du helt enkelt allmänt spänstig. Låt pappsen höja "ribban" till en meter, tänk på Stefan Holm och ta sats igen!!!

//Beate

2008-06-27 @ 22:01:17
Postat av: Berit

Hampus skulle kanske vara med i höjdhopparligan vad den nu heter för hundar, dt har jag glömt bort. Var rolig han är Hampus. Gullgubben

*Kramar Gammelmamsen

2008-06-28 @ 00:03:36
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test