ÅHHHHH FALCON

Ena dagen är jag jätteduktig och springer ut och kissar på gräsmattan men den andra dagen verkar jag ha glömt bort hur man gör och sätter mig och kissar inne.

Och självklart kan jag inte sätta mig på golvet så mammsen bara kan torka upp det utan jag måste sätta mig på en filt, i vår säng där det ligger en annan filt eller någon annanstans där det ligger något på golvet.

Så nu springer mammsen omkring och flyttar på allt som ligger på golvet så jag inte får nån dum idé igen.

Dessutom hade jag satt mig på mattan i hallen och bajsat lite och det råkade Michis trampa i nu när hon skulle gå ut. Oj !

Men nu hoppas mammsen på bättre väder igen så vi kan vara ute för då springer jag ut på en gång.

Dessutom är jag bara 12 veckor så mammsen får inte begära så mycket av mig än.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Det känns ju fantastiskt att höra att man inte är ensam om små olyckor! Och jag känner igen frustrationen om att han verkar lärt sig kissa ute och sen helt plötsligt är det pöl efter pöl inne!!



Men du har helt rätt i att de fakt bara är 12 veckor (igår till och med!!) och att man får ha överseende! De är ju för söta så man är ju väldigt förlåtande :)

2008-05-15 @ 20:39:51
URL: http://franksblogg.mygoodeye.se/
Postat av: Beate

Finns det potträning för hundar? ;o)

//Beate

2008-05-16 @ 08:14:11
Postat av: Malin

Ni är absolut inte ensamma om att få "olyckor" inne. Simon som är 2 veckor äldre än F-kullen, har varit dålig i magen....så här har det skitits för fullt inomhus...och det är ju mindre roligt då det både luktar satan och ligger som stora bruna pölar överallt. Nu börjar han äntligen bli bättre och vi kan jobba vidare på att han ska bli rumsren.



// Kram Malin

2008-05-16 @ 09:58:13
Postat av: Cathrin

Det blir olyckor här också ! o gärna på något som ligger på golvet:) har du lite tips förresten hur man tränar att "stå fint" Märta verkar inte tycka det är sååå kul;)

2008-05-18 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test