Valle muskelknutte

Idag har jag gjort något jättebusigt !

Mammsen brukar släppa ut oss i trädgården och ha lite pejling på oss.
Speciellt när det kommer nån gående på gångbanan ovanför oss för då brukar vi springa fram till staketet och skälla.
Dessutom så finns det ett ställe i staketet där det har gått sönder en pinne. Där brukar vi stå och skälla !

Och idag kom det en bekant till mammsen med sin hund. Mammsen pratade lite med henne och jag ställde mig som vanligt och skälle vid staketet. Men rätt som det var hoppade jag ner och tog sats och ville hoppa över. Mammsen fick tag i mitt ryggskinn i sista sekunden.

Så nu ska mammsen prata med pappsen om att se till att vi inte kommer fram till den delen av staketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test