Mammsen har lyckats

Mammsen och lillmams Michis gick ut på en promenad och vi gick och la oss.

När mammsen kom hem gick hon runt och Hampus höll ett vakande öga på henne, men helt plötsligt så fick hon tag i mig. Jag vet inte varför jag är så larvig och tror att det är något hemskt som ska hända för så fort jag sitter i mammsens knä och hon tvättar mina öron så är det ju så skönt. Jag lutar huvudet åt sidan och bara myser. Och när mammsen sen tvättar mitt nosvecka hjälper jag till och lutar huvudet framåt.

Sen blev det lite tejpning också då. Inte så kul, men vad ska jag göra ..... ?!
Dessutom fick jag tejp på bägge öronen !


Kommentarer
Postat av: Beate

Ja vackra är ni ju inte med de tejpade öronen. Framdelen av örat ser ju ut som Hälges horn och vilken mops vill se ut som en älg han inte är...

//Beate

2008-10-10 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test