Hundutställning i Köping !

Så har jag - Valle - varit på en ny hundutställning !
Denna gång blev det en tur till Köping.
Min gammelmamz Malin skulle följt med egentligen, men hon skulle på en fotbollsmatch med sin dotter så papzen fick följa med istället.
Resan tog 1,5 timme och i ungefär en halvtimme satt jag i bilen och ylade och försökte få lite uppmärksamhet - jag tycker inte om att åka bilen själv. Uff !

När vi kom fram träffade vi på några mopskompisar och vi satte oss tillsammans med dom.

Det skulle vara 38 mopsar i vår ring och jag skulle in som nr 11 !

Samtidigt som mig gick Gollum och Trubbel in och dom ville ju ha sitt sista cert så dom kämpade på !
Självklart så ville mamzen att det skulle gå bra för mig också, men konkurrensen var ju svår så vi gjorde så gott vi kunde.

Vi var 7 st i den öppna klassen och vi fick allihop det röda bandet i första rundan ! Tjihooooo !

Jag slutade till slut som 4:a i konkurrensen och mammzen blev glad att vi blev placerade !

Vann gjorde Trubbel med CK ! Grattis killen !


Grattis till alla våra mopskompisar och era resultat !


         

Kommentarer
Postat av: Gabriella o vovvarna

Jaha ja, vi är med på bild ser , usch...

Vi var ju mensan oxå med i denna klass :p

Tack för lite goda skratt även om allt var tok o flok omkring oss...bli snart galen på all otur som ska förfölja oss....men snart,snart vänder d...eller hahahahaha!!!!

Ses snart som sagt <3

2009-07-20 @ 12:46:00
URL: http://www.nogg.se/gosmops
Postat av: Katarinah, Trubbel & Elliot

Hoho!

Tackar och bockar allra ödmjukost för gratulationerna :) Det är extra roligt att haffa en plats i toppen när man konkar med så stiliga killar som du, doggemannen och gollum ^^Nu tar vi lite semester från ringen!

Kram på er

2009-07-20 @ 15:05:43
URL: http://www.dubbeltrubbel.se
Postat av: Katarina

Grattis till placeringen! Alltid lika roligt att träffa ringvännerna!!! :-)

2009-07-20 @ 17:18:46
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Katrin

4:e plats är suveränt valle:)) vilken rysar ring du fick gå ut i, du och din mamz var jätteduktiga. Jag råkade ju köra ut underbettet en aning långt så jag får bita i den sura citronen och väva in ett blått band i mattan den här gången:)ha det gott tills vi ses igen.

Kramizar

Daisy o resten av kojan

2009-07-21 @ 06:50:44
URL: http://www.nogg.se/Daisymopsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test