Buskillen Falcon

Nu har mamzen fått mail ifrån oss i Danmark igen.

Jag har det jättebra med mina 7 kompisar som bor på kennel La-Quinto !
När det är fint väder busar vi runt i trädgården och det är därifrån som min danska mamz Inger har tagit korten som mamzen har fått !



Det är jag med den snygga rump-posen längst till höger  ! Uff, va snyggt ! Uff !



Lektaim !



Och så älskar jag att hoppa upp på allt som vanligt. Jag kanske tror att jag är en bergsget eller nått. Uff !


Och om 4 veckor kommer jag att bli pappa ! Jag vet att det är många som sitter och väntar med spänning ; både min danmarks mamz Inger, mamzen hemma i Sverige, min gammelmamz Malin och kanske några fler.

Men så fort det kommer något så kommer mamzen att skriva här igen - och det blir nog nått mer innan dess.

Kommentarer
Postat av: Gammelmamz

Jättefina bilder! Jag sitter som på nålar. Ska bli otroligt spännande att se små Falconbebbar.

2009-05-12 @ 22:32:09
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Gollum med flock

Det verkar inte gå någon nöd på Falcon. Sablar vad han ser ut att ha det roligt.

Vi följer också den kommande valpningen med spänning!

2009-05-13 @ 11:49:19
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: tina harry och tuva

haha ser precis ut som harry haha =) hoppas allt är bra med er =) Uff !! från tuva och harry (brorsan)

2009-07-02 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test