Hemglass - bilen !

Finns det någonting jag hatar ( Hampus ) så är det Hemglass-bilen !

När den kör in på vår gata och sätter igång sin trudelutt åker mina öron så långt upp på huvudet som dom bara kan.

Jag springer runt i vardagsrummet och skäller som bara jag kan - argt, lidande, argt, lidande......





Sen kan jag berätta också att ikväll så stod bilen precis utanför vårt vardagsrum och då blev tom mamz irriterad eftersom dom där ansiktena som är på bilen är ganska stora och tjejen längst till vänster stirrade rakt på mamz där hon satt och tittade på tv. Uff !!!

Så ikväll var det inte bara jag som blev arg på bilen ! Uff !!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Jo visst är det hundmässan vi ska på, men Gibson var för liten för att ställas ut där - de hade ingen valp-klass så han får vänta tills mopsspecialen i Kista i januari. :) Vilka fina mopsar du har!

2010-11-10 @ 14:16:32
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/
Postat av: fine

hihi, jodå det är ett te, och ett GOTT sådant. Jag dricker vanligtvis inte te men efter yogan så kände jag för något varmt.



Ska du ställa på hundmässan i dec? Vi har inte velat plocka bort Nesslas vita hår på bröstet och Maria sa att domarna inte alls tycker om det så nesslas framtid i ringen ser mörk ut. Men hon är lika fin ändå :)

2010-11-11 @ 09:33:57
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: ZIIRI

Hej, och tack för gratulationerna, ja´bidde så gla´, jag hade en fin dag med tårta och presenter och främmande. de´gillar jag. Vilka söta voffsingar du har.

Hej då. Slaskiga pussar från Ziiri

2010-11-16 @ 14:03:22
URL: http://ziirithequeen.blogg.se/
Postat av: Fine

Det blir ingen utställning, jag är och kommer kanske aldrig bli helt komfortabel med allt som har med utställningar att göra.. Är hon född med en massa vita hårstrån så är det så, vem är jag att noppa bort dennes pincett? Lite så tänker jag :)



Det var synd att ni inte kom på ruset, de 5 Mopsarna ägde rasthagen :D

2010-11-17 @ 19:55:18
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test